REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Wygodniejsze i szybsze podróże koleją na Dolnym Śląsku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wygodniejsze i szybsze podróże koleją na Dolnym Śląsku [RAPORT]
Najszybsze w historii przejazdy na linii Wrocław – Międzylesie, sprawniejsze podróże na trasie Oleśnica – Milicz oraz po dolnośląskich odcinkach Nadodrzanki i Magistrali Podsudeckiej to efekty prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w 2024 roku. Dzięki przebudowie tunelu w Wojanowie zwiększono przepustowość na trasie z Wrocławia w Karkonosze, a modernizacja przejazdów kolejowo-drogowych, m.in. w aglomeracji wrocławskiej, podniosła poziom bezpieczeństwa.
Ruszają prace nad kolejnym podziemnym tunelem w Łodzi. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości [WIZUALIZACJE + MAPA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruszają prace nad kolejnym podziemnym tunelem w Łodzi. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości [WIZUALIZACJE + MAPA]
W Łodzi powstanie kolejny podziemny tunel kolejowy. Tym razem dla pociągów Kolei Dużych Prędkości (KDP). Spółka Centralny Port Komunikacyjny, która zajmuje się również budową KDP w Polsce, właśnie ogłosiła przetarg na pierwsze prace budowlane. Prace nad jego budową podzielono na kilka etapów.
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkiniartykuł
Pokaż artykuł
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkini
Centralny Port Komunikacyjny ogłosił przetarg na prace projektowe dla zmienionego układu torowego Kolei Dużych Prędkości. Chodzi o 3-kilometrowy odcinek w rejonie łódzkiej Retkini. Spółka ma już wypracowaną wspólnie z PKP PLK koncepcję zmian. Uproszczą one m.in. układ torowy i zminimalizują wpływ na przystanek na Retkini, z którego mieszkańcy będą mogli korzystać podczas budowy linii kolejowej. Termin składania ofert upływa 9 czerwca.
Projekt budowlany terminala pasażerskiego Lotniska CPK gotowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Projekt budowlany terminala pasażerskiego Lotniska CPK gotowy [WIZUALIZACJE]
Spółka Centralny Port Komunikacyjny odebrała od master architekta projekt budowlany nowego terminala pasażerskiego i dworca kolejowego. Obecnie przygotowuje dokumentację do złożenia do Wojewody Mazowieckiego wniosków o wydanie pozwoleń na budowę. Uruchomienie pierwszego etapu Lotniska CPK planowane jest przed końcem 2032 r.
Ogłoszono przetarg na budowę terminala pasażerskiego Lotniska CPK. Impuls dla polskich firm budowlanychartykuł
Pokaż artykuł
Ogłoszono przetarg na budowę terminala pasażerskiego Lotniska CPK. Impuls dla polskich firm budowlanych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego wykonawcy terminala pasażerskiego Lotniska CPK. Szacowana wartość zamówienia przekracza próg 5 mld zł. To największy z przetargów zaplanowanych przez CPK w tym roku. Podpisanie umowy na terminal planowane jest w 2026 r., a finał prac budowlanych przed końcem 2031 r. Zbliżające się kontrakty budowlane to szansa dla polskich firm budowlanych oraz impuls dla rodzimej gospodarki.
Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych MOLecoLABinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Badań Molekularnych Chorób Cywilizacyjnych MOLecoLAB
Łódź, Widzew, Pomorska
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego, Warecka 2
Łódź, Warecka 2
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum Kliniczno - Dydaktyczne Akademii Medycznej w Łodzi
Łódź, Widzew
Muzeum Kinematografii w Łodziinwestycja
Pokaż inwestycję
Muzeum Kinematografii w Łodzi
Łódź, pl. Zwycięstwa 1
firma
Pokaż firmę
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
REKLAMA